Flickorna

Oj va glad jag blev när Emma, Anna och Alex kom idag. Jag fick julklappar av allihop och jag hade u inte köpt några till dom :S Pinsamt! Sen satte vi oss i soffan och tjötade efter en husesyn. Vi hade så himla mycket att prata om och de är så mysigt att lyssna och prata på. Sen käkade vi, jag bjöd på sallas med bröd (som jag gjort själv!) och till efterrätt hade jag bakat mintchokladtårta :D Mumsigt men mättande. Har en halvtårta kvar haha. 
Nu åkte dom för en stund sedan :( Tyst de blev här i stugan . . Så nu får jag och Bodil mysa on our own :)

 

Postat av: anna

tack för en supermysig dag gumsan<3 jag e såå förälskad i ditt lilla hem:) å jösses vad jag ska ut och knäppa kort nu ska du veta;)

puss på dig!

2011-01-16 @ 11:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback