Debutant Bodil

Idag så kom Ingeling och Mårten och plockade upp mig vid halv nio och vi styrde bilen mot Sätila. Vi körde lite fel men vi var snart på rätt spår igen ;)

Jag måste säga att dagen gick jätte bra. Bodil skötte sig så himla duktigt i ringen, jag är mycket imponerad av min lilla jycke :) Bodil blev bäst i rasen hon kickade ut en annan liten grabb, Mohaha! Sen i gruppen så åkte hon ut rätt snabbt men va gör de? Och tack till Ingeling som ställde henne .(för jag vägrar höhö) Och hon fick jätte bra kritik! Här är kritiken hon fick:

"Söt tik, vackert huvud med underbart uttryck. Utmärkt helhet, bra hals, kors och rygg. Välanpassad benstomme, bra vinklar fram och bak. Rör sig utmärkt för sin ålder med driv. Utmärkt päls."

Myran och Bodil


Bodil














Myran, som blev BIM :)






Synd att korten inte blev bättre, men de flesta är suddiga :( Måste haft fel inställning på kameran!



Postat av: Ingeling

Va trevlig vi hade..Va duktig hon var lilla BODIL..Fler Utställningar får det bli NU!!!

2011-02-26 @ 22:21:08
Postat av: veronica

Grattis!!! så fantastiskt roligt!! Fina Bodil <3. Duktig moster Ingela oxå ;)

2011-02-27 @ 13:49:10
URL: http://www.nogg.se/lisabet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback