Tisdag

Heeej!

Idag har jag jobbat mellan 07.45-16. Efter jobbet så åkte jag hemåt och när jag var tio minuter hemifrån så fick jag för mig att ta mig en titt på min mobil. Och då ser jag två missade samtal från min bror och ett sms "jag åker med dig hem idag om de går bra" :S Så jag fick snällt vända och hämta hem min bror haha. Sen när jag väl var hemma så drack jag en kopp kaffe och sen gick jag ut med Bods i trädgården och tränade slalom. Sen klippte vi lite också, klor och päls :D Sen så började jag fixa med mitt London fotoalbum. Är nästan färdig, ska bara skriva lite korttexter också !

Nu är de väntans tider på fiskgratäng !






Postat av: anna

åhhhhh<3 tänk om jag kunde komma till skott nån gång också:P

2011-08-29 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback