Torsdag

Heeeej!

Idag har jag jobbat mellan 08.30-14. Jag fick sällskap av pappa på väg till jobbet de va skoj. Roligare än att åka själv :) Väl på jobbet så gick dagen ganska snabbt, fick dock reda på något som gjorde mig smått chockad. Trodde faktiskt inte att detta skulle ske, men nu hände det ändå. Efter jobbet ringde pappa, han ville att jag skulle hämta upp honom för att köra honom till ett ställe och sedan köra tillbaka honom igen haah. Lat mask, gubben kunde la gå! ;D

När jag om hem så åt jag snabbt och sen gick jag och mamma ut med hundarna. Och sen vart de städning, hela huset har dammats, dammsugit och svabbat. Så nu är de rent, en stund iaf. Ikväll blir de jag, Bodil och vår vän soffan  .. .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback