Torsdag

Heeeej!

Åh vad jag älskar min lille vovve. Idag så gjorde jag pannkakor till lunch, älskar pannisar. Gott och simpelt! Men iaf så ställde jag skålen jag haft smeten i vasken och hällde i vatten. Men ni vet ju hur de blir när man gjort pannkakor, de är ju alltid lite gegga kvar i botten. Så när jag kommer hem så ser jag att de är vitt över hela golvet. Och de är min lilla vovve med. Då har ju hon såklart hoppat upp och lyft ur skålen med tänderna för att sedan få allt på sig haha. Knäppa jycke.

God nyheter iaf är ju att min hårfärg ser bättre ut idag, enligt dom på jobbet var de ingen skillnad. Whateva!
Fick ett litet ryck och dammsög här innan och ny sitter jag och dricker ett glas rosé. Life is gooooood!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback