Torsdag

Heeej!

Igår så kom äntligen rörmockarn hit! Så nu har vi varmvatten efter tre veckor utan! Wounderful! Jag och Johan lekte trädgårdsmästare igår (läs: Johan) vi sådde lite blommor på framsidan av huset. Sist var ju på baksidan men vi tyckte de behövdes lite i fram med :) Sen så käkade vi en curry gryta till lunch och vid ett drog jag in till stan. Köpte mat till Bodil och en ny matskål till henne och sen drog jag till systemet. Och sen var de dags att börja jobba. Jag jobbade mellan 14-19 och de gick fint de. De roligaste som hände igår var att de exploderade en påskmust! De va ta me faaan must över allt! Så jag och en tjej till fick svabba och fy va kladdigt de va!

 Sen när jag kom hem så lagade jag och Johan till lit faijitas som inte blev som de skulle. Och efter maten gick jag och Bodil hem till mamma och hade tjejmys höhö..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback