Onsdagen

Heeej!

Igår så var jag ledig igen, så vid två tiden åkte jag in till stan för att möta upp mamma. Vi skulle titta på studentpresent till Beckis. Jag, mamma och Ingela hittade en jätte bra och sen gick vi till leksaksaffären för att hitta grejor att hänga runt halsen påna ;D HAHA Sen fikade jag och mamma lite, handlade med oss lite kyckling och frukt hem (då fiskbilen va stängd!) och hårfärg. Direkt efter detta så åkte jag och klippte mig hos Lella och sen hem till mamma för hårfärgning av både mig och mamma. Mammas blev jätte bra, men jag blev inte särskilt nöjd. Får hoppas att de blir bättre efter jag har dushat. De brukar ju förändras lite då. Sen tittade vi på Glee, Greys och Big Brother! Bra onsdag!

Gyllenblond my ass!

Postat av: Eleonor

Haha, det där med hårfärg är roligt!! Man vet aldrig vad det blir för färg! Och färgproverna är ju rena hitta-på-grejen. Mental note: allt nyanser mörkare än askblond blir mörkbruna!!

2011-04-28 @ 20:38:46
URL: http://blogg.amelia.se/husetsomgudglmde/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback