Me is back, again!

Heeeej!

Haha har ett väldigt upptaget liv just nu :D Iaf igår! Igår så åkte jag och fyra arbetskollegor till Skara på kurs. Vi var där mellan 09-17 och lärde oss massor. Kursen va jätte bra och alla va nöjda i bilen på vägen hem. Vi konstaterade också att vi har en väldigt bra sammanhållning på jobbet när vi fick höra andras historier. Så de är ju väldigt bra, guldstjärna till oss!

Sen när vi var tillbaka i Falköping vid kvart i sex så var de att åka direkt till Ingela och där väntade mamma med Bodil. Hon hade vart snäller och tagit hand om henne medans jag var borta. OCH kört in henne till stan för jag skulle direkt vidare till nästa kurs ! Kvart över sex befann jag mig på hundklubben och hade kurs med Bods till halv nio. Men oj va duktig hon var! Mycket fokuserad och lydig! Mega stor stjärna till min lille gris <3

Och när jag kommer hem insåg jag att jag var tvungen att dusha och min varmvattens beredare är sönder! Så jag fick koka vatten. Och sen ställa mig i dushen med ett dricksglas och fylla hälften varmt hälften kallt och sedan hälla det över mig. JA de tog en stund kan jag lova er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback