Måndag

Hallåå Måndag!

Idag så vaknade jag vid nio, eller rättare sagt tvingade mig upp. Vill gärna sovit ett tag till, men jag gick upp och år frukost och tittade på tv. Tycker de är så himla mysigt att äta frukost framför teven och bara slappa. Jag och mamma gick runt skalleberg och sen så började jag jobba kl 14 och jobba till 19.30. Hämtade ut ett paket på Shell och åkte hem till Bodiiiiil :D Så nu har vi ätit och slappar nu framför teven igen höhö.
I paketet låg en kjol och ett linne från H&M och är de inte bara underbart när man prövar grejerna och dom är för stora? De är verkligen himlen för mig :D Hihi de gör inget för de va inte alls som jag hade tänkt mig. Så imorn skickas dom tillbaka.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback