Måndag

Hej!

Jag skrev faktiskt ett inlägg i måndags, men de verkar som om de inte fungerade? Jaja i måndags så åkte jag och Johan till Skövde för att kolla upp di dära objektivet som är sönder. Och de fanns inte mycket hopp :( Vi åkte till Biltema där Johan spenderade en timme! Fy fan va trist, men de va ju inte hans fel. Han hade ju sett fel på lådor och var tvungen att byta tillbaka lite grejor osv. Sen åkte vi till Falköping, käkade lunch på Mcdonalds och sen handlade vi en massa mat. Sen fick vi skynda oss hem och jag fick slänga på mig jobbkläderna och dra till jobbet snabbt som attan. Jobbade mellan 16-21.15 och när jag kom hem serverades det väldigt stark mat! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback