Lördag

Heeej!

Igår så var vi hemma på påskmiddag hos mamma och pappa. Vi fick massor av god mat och ush va mätta vi blev. Sen satt vi och pratade massor! Och vet ni vad? Igår så satt Johanna och hade handen på sin mage och hon sa att den lille brukade sparka lite på kvällarna. Så jag fråga om jag fick känna och den lille skiten lägger av en riktig karatespark. Så häftigt de va! Lillen gillar redan sin faster för han/hon sparka inte när mamma kände mohahah! ;D

Idag så sov jag länge, ända till halv elva faktiskt. Sen så röjde jag liten och vid lunch så frillade vi tillsammans med bröderna mina och Linda. Vi satt ute på vår lilla terass och de va 20 grader i skuggan. Jätte mysigt var de ! Sen gick jag och Linda ut med alla jycker och nu sitter jag hemma hos mamma o pappa och ska hålla hundarna lite sällskap en stund. Mamma och pappa är iväg och tittar på Robert Gustafsson 25års revy, dom fick de av mig i julklapp. Hoppas dom tycker den är skoj!

Ikväll blir de påskfirande hemma hos Miqo och Daniel .


Denna bilden hitta jag på mammas dator, måste vara förra året nån gång?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback