Lööööördag

Heeeej!
 
Idag har vart en bra dag! Jag och Johan gick upp vid tio och sen satte vi oss i bilen, IGEN! Vi åkte till Ljung oh hämtade ut ett paket och sedan åkte vi till Falköping för att handla mat till kvällen. Vi hann med att luncha på Wokstugan också, sen åkte vi hem. Och väl hemma så gick vi ut med alla hundarna och de va så himla mysigt i sooooolen :D Nu har vi dock lite panik för ikväll kommer Miqo och Daniel hit. Vi ska fixa krubb och ha de allmänt gött! Så nu har jag iaf dushat och undrar vart min hund och pajk har tagit vägen? Dom försvann medans jag avr och dushade. Har jag blivit dumpad? Hmmmmm, neeej nu är han här utanför, hoppas för hans skull att jycken är med!

Sexy bitch!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback