Fredagen

Heeej!

Igår vart de en låååång dag. Jag jobbade först mellan 07.45-14.15 och efter de så åkte jag raka vägen till Uddevalla för att hämta hem Johan. Med mig som sällskap hade jag min lille Bodil :) Vi käkade på Max och sen efter de så skulle vi hämta Johans bil i Herrljunga men de slutade med att vi åkte hem till Daniel istället. Och där grillade vi, jag, Johan, Johan, Tony, Daniel och Bodil. Vi hade skoj, grabbarna drack och jag tittade på. Mindre roligt kanske, sen vid elva tiden kom Miqo och Therese också. Tess hade tatuerat sig och Mickan var med som sällis. Therese verkade nöjd men skulle upp tidigt så hon gick hem och sov. Sen satt vi och tjötade ett tag och sen var vi tvungna att åka hem vi med, jag var så trött att jag höll på att somna i slutet. Så vid tolv var vi hemma igen, hel dag i bilen blev det :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback