Dag 3 Green Day Göteborg

På lördagen gick vi upp kl 06.15 för att sedan sätta oss på bussen kl 07.50 mot Göteborg. Trötta var vi efter bara några timmars sömn men de va bara att gå upp. Johan följde oss till stationen och vi åkte vidare. Vi var framme i Göteborg kl 11.40 och vi lyckades kanske sova en timme på bussen.

Vi slängde in våra väskor i förvarningskåp på stationen och sedan gick vi till Hemköp. Där köpte vi lunch och vatten och sen gick vi till Ullevi. Trodde vi ja, men vi gick till gamla Ullevi och fick en chock att de inte var någon kö. Haha så jag fick ringa Johan och fråga. Men han visste inte heller så vi fick helt enkelt fråga, hahaha! Nollor är vi ;D

Vi kom dit (kl 13) och de va rätt mycket folk så vi bara satte oss ner och käkade, inte alls lika intensiv köning idag inte. När vi satt och väntade utanför så blev jag haffad av en klasskompis från Sötåsen, Sara! De va skit kul att träffa henne igen, har inte setts sen balen. Två år sedan alltå. När dom sedan bad oss ställa oss i kö så knödde vi rejält :) Vi kom till den första delen av ståplanen och de var vi nöjda med. Sedan satte vi oss ner på en gång för att inte få så ont i benen under kvällen.

Första förbandet var John Ozzy, dom va väl okey. Inte min smak riktigt dock.
Sen var det ju Joan Jett and the Blackhearts igen och jo då dom va som dagen innan ;D

Sen kom Green Day och dom precis lika bäst som i Norge! Idag spelade dom lite andra låtar så de va kul att inte höra exakt likadant som dagen innan. Minuset idag var dock att man såg inte särskilt mycket. Men va fan gör de när världens bästa band står på scenen, jag hörde ju dom iaf :D
Jag är otroligt glad att vi gjorde de här Miqo och jag, för så här glad har jag inte vart på länge. En av de bästa helgen någonsin. Skulle lätt göra om de, fast att jag är helt slut i kroppen idag. Nästan så att jag vill dra till Finland imorn :P



Köp inte dom här, om du inte tycker papper smakar gott










John Ozzy










jag tog ju så mycket kort i Oslo, så jag filmade i Göteborg. Ja så gott de gick iaf, de är inte särskilt långa pga att jag ville ha batteri kvar under hela konserten. Sen kvaliten blir ju som den blir när man står med en massa lyckliga folk runt omkring sig. Plus att man själv knappt kan stå still ;D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback