Pink Summer Carnival

Igår åkte jag och Mickan kl 10.08 tåg från ett regnigt Herrljunga till ett soligt Göteborg. Så mitt paraply jag hade med mig va ju helt onödigt! Men men vi var framme vid elva tiden då började vi handla med oss drycker och mat. Kl 12 satte vi oss i kön till konserten. Inte jätte många köare så vi kom rätt långt fram. Under tiden vi väntade så drack vi cider, spelade tangeral, spelade kort och tjöta skit. Vi hade de jätte kul och vid halv fem tiden så började de riktiga köandet, då folk knör ihop sig i en boll mot de två små hålen till ingångar. Och vi lyckades komma riktigt långt fram, De stod bara en tjej framför mig! När vi precis kommit in så upptäckte jag Johannas lillasyster Ewelina haaha, rätt lustigt bland alla dessa folk :D

Konserten va grymt bra, entren hon gjorde va grym. Hon kom flygandes ner från en låga över scenen. Och de va många bra låtar med som man hört förr. Och många man inte hört. Är ju inget Pink fan egentligen så jag kunde inte alla låtarna. Men jag ångrar inte för en sekund att jag åkte dit, grym show va de!







bollköandet...


så här nära stod vi...










mkt folk va de..


Förband nr 1: Black Widows, sjukt bra band!




Förband nr 2: Good Charlotte, helt ok.






Förband nummer 3: Takida, dom va bra.






Sen va de dags för Pink!














































































helst plötsligt kom hon springandes i en boll...
















Favoriten!














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback