Torsdag

Heeej!
Vilken dag, jobbet gick kanoners. No porblemas! Men efter jobbet så handlade jag och sen åkte jag hem för att hämta Bodil hos mamma. När jag kör upp på deras uppfart så ser jag att de är mycket snö. Och en liten snövall, så jag kör upp och jag känner att de går trögt att köra. När jag pussat på grabbarna så tog jag Bodil ut i bilen och kör. Men jag kommer inte långt, för jag fastnar med framhjulen i vallen. Och jag sitter fast, bilen gå inte att rubba. Så när jag står där och försöker komma loss, så kommer skolbussen och fyra personbilar. För jag ju står och blockerar vägen, så där kom fyra karlar och hjälper mig att putta loss bilen. Snällt men fruktansvärt pinsamt ! 

Postat av: Ingeling

hi hi kul

2010-12-09 @ 17:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback