Onsdag

Heeej!

Fik en jäkla chock imorses, när jag kom ut i köket så låg de musbajs överallt på diskbänken! En mus jävel hade tagit sig in. Men jag orkade ju inte leta upp den där tidigt på morgonen så vi stack iväg jag och Johan. Lämnade av Bodil hos moster Ingela. Jobbade mellan 10-16 och efter jobbet åkte jag hem till Ingela igen. Hon bjöd på fika och jag fick träffa Bodils syster Vinga. Söt liten tjej :D Sen åkte jag hem till mamma och hämtade termobyxor och fick pröva en kopp från Tassimon, latte macciato drack jag. De va riktigt gott! Sen åkte vi hem och då möttes jag av en uppäten disktrasa, Mysigt! Så jag ringde till pappa och va lite upprörd, sen så satte jag mig i vardagsrummet. Där satte jag mig och skulle börja ta bort mina fejknaglar med aceton. Och sen ser jag något i ögonvrån, då kommer musjävlen där och går! Så jag fick åka upp till pappa och låna deras musfälla, nu är iaf den jävel fast och nerspolad. Har satt upp en till på diskbänken, för säkerhetens skull. Så nu ska jag ge mig på mina andra hand, fan vilken tid de tar att ta bort skiten från naglarna. Men jag måste ha bort dem innan nyår, de är helt trasiga :S

 Bye bye nails :( 


Postat av: mamma

sköönt att du tog det lilla eländet...:)sov gott <3

2010-12-29 @ 21:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback