Onsdag

Heeeej!

Idag så har jag jobbat mellan 10-19.30. Men jag har blivit så trött på sistone, är inte alls på humör på jobbet. Undrar varför, men ibland så mår man ju allmänt kasst. Och snart är de jul, de är ju inte så att man har lite att göra höhöhö.

Men idag så hände en rolig sak, ni kommer väl ihåg att jag skrev att jag sjöng i högtalartelefonen i fredags? Idag fick vi vår julbonus på jobbet. Men jag fick inte bara julbonus, utan jag fick två biobiljetter med. Varför? Jo just för att jag sjöng den där fredagen, haha! Man blev så glad när du gjorde så sa bossen ! Men tackar sa jag, de är ju inte varje dag man är prisbelönt sångerska ;P

  

Postat av: Georgmette

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-02-15 @ 11:00:09
URL: http://georgmette.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback