Onsdag

Heeej!

Glömde ju helt bort att skriva om gårdagen. Igår kom Mickan, Therese och Molly hit. Jag och Mickan skulle byta våra julklappar och Therese vill hänga på. Såklart hon fick de, så vi drack lite kaffe och åt bulle. Och jag visade kort från London. Av mig fick Mickan ett par pumps, halsband, örhängen, diadem och en pyjamas i julklapp. Av henne fick jag typ 11 koppar, ett presetkort på Bio och ett Hello Kitty gosedjur :D

Efter de så åkte Therese hem för hon skulle köpa julklappar och jag och Mickan åkte till Sandra för nagelfix. Vi hade de så jäkla roligt och efteråt bjöd Sandra på lussebulle och julgodis. Så när vi åkte därifrån så rullade vi kändes de som. Men gött va de !

Idag så ska jag jobba mellan 17-21.15. Har vart ute med Bodil och vi har hunnit frissera hennes små tassar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback