Julafton


Igår var det julafton och de va mysigt som vanligt :) Jag och Johan tog alla hundar och gick runt Skalleberg. Kallt som fan var det! Sen så åkte Johan hem till sina föräldrar och jag spelade lite tvspel. Sen vid halv tre åkte jag och pappa till mormor. Där vi fikade och pratade massor, sen var de dags för julklappsutdelning :D Jag fick en hundbur av mamma och pappa, parfym utav Hannes, ett spel till Bodil och ett par toflor av Offe, pajform och gratäng form med lasange mix utav Anders och parfym utav mormor och morfar. Tack för de fina klapparna hörni!

Sen åkte vi till farmor och hon bjöd på lite mat och sen öppnade vi klappar. Med Oliver som tomte :D Där fick jag sex glas i julklapp och av farmor fick jag lotter och aladdin ask :D

Tack igen hörni, mycket bra julafton de här året med!

Tog lite kort när vi var hos mormor o morfar.


























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback