Fredag

Blogg.se låg nere igår, DÅLIGT! Men iaf så jobbade jag och efter jobbet så åkte jag hem till mamma och vi åt saffranspasta, så jäkla gött! Och sen mumsade vi på choklad, mysig kväll hade vi :) 

Idag så har jag jobbat mellan 07.45-14.15. Och jag sjöng på jobbet idag, jag lovar! Jo för Emma som jobbar på Willys vill att vi ska ropa ut i högtalarna innan vi öpnnar så att dom vet om de. Så jag sjöng istället : GOD MORGON GOD MORGON HÖR ALLA FÅGLAR KVITTRA GLATT GOD MORGON GOD MORGON I KÖR! Haha fick iaf bra respons :D
Nu sitter jag iaf hemma och ska bara slappa hela denna ensamma fredagen. Imorn ska jag bannemej städa så här står de på mitt kylskåp just nu, mot mig måste man vara hård om de ska hända något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback