Dag 07 – Min bästa vän

Jag har så underbara fina vänner.
Min bästaste vän heter Mikaela Larsson. Hon och jag är samma skrot och korn och vi har alltid så himla kul ihop. Finns nog ingen som jag skrattar så mycket med. Och inte nog med de så behövs de oftast bara en blick så fattar vi vad som händer. Hon är personen som klarar av mina små dampryck, envishet och osäkerhet. Vi har upplevt mycket ihop allt från resor till tråkigheter. Vår nya grej är ju att åka på konserter och de har verkligen blivit VÅR grej, vår drog. Skulle kunna döda för henne. Ibland kan man ju undra om hon inte är min syster som försvann på bb . . .



Sen har vi Anna Adamsson. Anna som är så liten och söt, enivs och kaxig. En chihuahua är hon ut i fingerspetsarna! Anna och jag hade så jäkla roligt när vi var i London och hon är så himla bra.


Emma Almqvist. Emma är tjejen med de underbara långa svallet som man vill klippa av och ta med hem ;P Emma är ,enligt mig, den smartaste jag känner. Och så himla snäll och mysig tjej, alltid glad och helt underbar.


Alexandra Wiktorsson
Alex och jag var ju klasskamrater i sex år, och är en av dom jag känt längst. Alex är en glad sprallig tjej och är väldigt positiv till livet. Hon är världens snällaste och vill alltid att alla ska vara till lags.


Therese Bengtson
Therese är världens gulligaste, hon är alltid glad och är en riktigt partyprisse ;D




Postat av: anna

vilket gulligt inlägg!:) LOVE YOU<3

2010-12-18 @ 15:41:50
Postat av: miqo

ååh gråter fan när jag läste ditt underbara inlägg...finner inga ord för vilken otroligt bra vän du är, världens bästa dig släpper jag ALDRIG!!!

2010-12-20 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback