Dag 03 – Mina föräldrar

Nu ska jag skriva något som de flesta skulle skriva: Jag har världens bästa föräldrar! Vanligt jag vet! Men de är så sant så sant.

Mamma och jag är så himla lika, vi låter likadant i telefon, är envisa som som sega råttor och har hundarna som gemensamt intresse. Sen jobbar vi ihop också, men de har alltid funkat jätte bra :) Vi har alltid väldigt kul ihop när vi åker iväg på diverse utflykter tillsammans. De är så naturligt att vi umgås mycket, de har ju alltid varit vi två. Medans brorsorna gillade att vara i verkstaden med pappa så höll jag och mamma på med våra kaniner eller hundar. Mamma är så himla snäll och vill alltid göra en glad, som första helgen efter jag flyttat hemifrån så laga hon extra mat bara för att hon visste att jag skulle komma. Och att hon säger ALDRIG nej när vi behöver hjälp med Bodil.

Med pappsen är de nog vår dåliga humor som för oss mest samman, vi har alltid vart dom två som skrattt åt de mest dåligaste skämten. När han berättar en rolig historia skrattar jag och om jag berättar en skrattar han, ALLTID. Sen är min pappa otroligt hjälpsam när de gäller allt, t.ex. när jag och Johan hade problem med Boxer antennen. Ett telefonsamtal och han var där på fem minuter. Samma när min bil fick punka och jag inte hade några pengar, ta den på mig säger han då.

Så va säger ni nu då? Vem har världens bästa föräldrar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback