Dag 02 – Min första kärlek

Hm min första kärlek? Är de första personen man va ihop med eller? Ne men min första kärlek är ju helt klart min lille Johan. Han är ju den första jag någonsin haft ett riktigt förhållande med. Ne vet ni vad, kärlekssnack är inte min grej. Tycker de är svårt att beskriva kärlek i ord, känns lite privat sådär. De är nog därför de är lättare att beskriva kompiskärlek än kärlek för mig, lite mindre privat. Men jag har ju besvarat frågan iaf :D

Me<3You

Postat av: Tre systrarna i jeans

Hejssan!

Var gärna med i dagens blogg på våran blogg!

Vinnaren vinner valfri bild och länkk, vi väljer även ut 6 stycken som blir länkkade! (:

LYCKA TILL!

2010-12-08 @ 14:36:31
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback