Torsdag

Heeej!

Idag så vaknade jag halv tio, drömde att jag va i Grebbestad och de va varmt och soool! :( Vid två tiden gick jag ut med Eddie och Wille runt skalleberg.
Och sen vid halv fyra åkte jag in till stan, Hyrde en film på Shell. Åkte till Ica kvantum (förädare!) och köpte en tidningoch julskum <3 Satte mig i bilen och insåg att klockan bara va kvart över fyra. Skulle vara hos Optikern fem, så jag käka lite skum och åkte sen till centrum.
Gick in på Systembolaget och skulle köpa ut åt morsan (mohaha!) och den här gången tryckte jag upp leget i nylet på henne. Jäkla fasoner att inte fråga om leg eller?

Sen gjorde jag de jag de stora misstaget att gå in på Euro sko som har utförsäljnng. Hittade ett par Converse för 299 kr, som hittat! Dom fick självklart följa med hem. Men oj va min plånbok börjar blir tom. Men va faan välkommen till familjen Conversen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback