Onsdag

Hej!

Jag tror nog att gud inte vill att jag och Johan ska göra min labbuppgift. Fick ett sms från mamma förut där de stod: "La du aldrig tebax mitt kontokort?" Jag hade de igår och köpte tacos till oss. Och jag öppnar plånboken och där låg de, hur faan kunde jag glömma de? Klant! Jaja hon ska åka dit och kolla va de kostar och kanske köpa de på sirr kreditkort istället... Gah! Tror ni man kan gissa fram ett resultat och kladda ner och skicka iväg? Antagligen inte . .

Va händer idag då? Jag försöker få ta på Mickan men hon tuttar ju bara upptaget! Och sen ska jag förhoppningsvis åka till Johan och fixa labben . . Så ser min dag ut.
Måste ta ut hundarna snart med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback