Måndag

Goood morgon!
Idag är jag sådär trött igen, fast att jag vart ledig nu hela helgen. Visst man kallar inte fest och bakis dagar lugna lediga dagar kanske men igår så var jag ju helt ledig. Och det märktes, jag hade så himla tråkigt igår. Så vid fyra åkte jag och Johan in till Falköping, vi tankade min bil och sen åkte vi till ÖB och vi upptäckte att vi hade en kvart på oss. Jaaja vi hann titta igenom ÖB på den tiden. Hittade igent som vanligt, medans Johan köpte bordstabletter m.m.

Jaha tänkte vi a gör vi nu då i Falköping klockan fem en söndag? Jo vi åkte till Mornor och Morfar och hälsar på. Har ju inte sett när de är helt färdigt i lägenheten. Så vi åkte dit och där satt vi och pratade och fika till klockan va sju! Hem fort som attan och fixa mat.

Ja de var gårdagen de. Vad händer idag? Jag ska jobba idag mellan 12-19 och innan det så ska jag skjutsa hem Johan till Herrljunga, så jag ska åka om en timme ungefär.

Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback