Ni bör se upp i trafiken . .

Nu ska jag berätta varför jag va så pirrig i magen i morses, jo för idag så klarade jag uppkörningen! Jihooo! Är så himla glad så jag har gråtiti skrattat och jag tror inte riktigt att jag har fattat ännu. De kommer vara skit läskigt att köra bil ensam! :O Men jäklar va lycklig jag är, nu kan jag jobba hur mykcet jag vill, åka vart jag vill och inte behöva fråga mamma, farmor och johan hela tiden.

Hade en lektion i morses med min lärare och den gick ju jätte kasst, trodde jag skulle bli utskälld av honom men han höll lugnet. Gick jätte dåligt faktist och jag vart riktigt orolig där ett tag. Missade högerregeln, ett övergångsställe m.m. :S INTE BRA! Men sen när jag väl träffa han jag skulle köra upp med så blev jag lugn, han var jätte trevlig och fråga om mitt jobb. Då visade de sig att han kände en på  Willys och då började nerverna släppa lite. Sen visade det sig att han precis som jag älskar hundar och håller på med avel och träning. Så vi hade lite att prata om och då kändes de jätte bra :P Sen när vi var färdiga så fråga han hur de hade gått. Och jag tyckte de hade gått bra, bättre än andra gången iaf. Och då sa han det: Jag de tycker jag med, hem och kör din Seat nu! Gaaah, tårarna ville komma men icke. Jag höll tebax dom, jag tacka och sedan åkte vi tebax till körskolan och jag fick min sista faktura. Sen tackade jag min lärare för allt och gav han en kram. Sen ringde jag Johan och då brast de, jag grät som ett litet barn och de gjorde mamma också efter jaghade pratat med Johan. Träffa henne i bilen och där satt vi och grät. HAHA.
Nu ska jag fira lite idag med ett vaniljhjärta, kaffe och choklad :)
Får fira mer i helgen!




Hjärtarna fick jag av mamma och pengarna av farmor :)

Postat av: Frida

grattis till körkortet då=)

2009-02-10 @ 13:57:41
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/
Postat av: Frida

=) hehe jag borde också komma igång med körkortet snart =p

2009-02-10 @ 14:04:51
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/
Postat av: Ingela

GRATTIS

2009-02-10 @ 19:32:15
Postat av: Lella

GRATTIS!

Se upp i trafiken, nu kommer den lilla blå att svischa förbi!!?

2009-02-11 @ 09:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback