Onsdag

Heej!

Ny dag nya möjligeheter!
Idag så blir de jobb mellan 10-14, sen så ska jag hem och skriva på arbetet :S Boring!
Fast jag funderar på om jag ska springa ner till Veromoda först och köpa de dära volang linnet jag såg sist jag var där. Tyckte om färgen å så. Jaja får se.

Käkat har jag gjort så de är bara att fixa i ordning mig så jag inte ser ut som ett troll när jag kommer till jobbet.
Satt uppe till tolv igår och tittade på Grey´s, hhiihi så spännande! Kunde inte sluta!! Så jag är lite trött idag. Tror nog att jag får börja gå på AGA snart (Anonyma Grey´s Alkolister) tänkte ju gått upp klockan sju idag bara för att se ett avsnitt innan jobbet men jag insåg att jag måste ju ha ett liv också . .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback